Văd în tineri viitorul

Nu, nu vreau să fiu antreprenor, vreau să fiu un antreprenor de succes.

Fiecare dintre noi are câte un vis, cel puțin, al meu este să devin un antreprenor de succes, dar diferența dintre un antreprenor și un antreprenor de succes este dată de munca și pasiunea cu care acesta face lucrurile să meargă.

În lumea antreprenorială a visa este o normalitate, antreprenorii în sine sunt niște visători care au schimbat lumea.

“Și tu ai fi putut să o faci!”

De ce nu ți-a reușit, te întrebi?

Simplu!
Pentru că nu ai încercat destul!

Oamenii de afaceri trăiesc în lumea lor, iar restul populației locuiește în lumea creată de aceștia. Asta înseamnă să fii un antreprenor de succes, să fii un vizionar, să lupți pentru ceea ce vrei.

Eu… eu trăiesc în lumea mea, o lume în care mă simt liber, în care pot să realizez ceea ce îmi doresc să fac, și anume să contribui la dezvoltarea societății. Tocmai de aceea mi-am înființat un ONG, prin intermediul căruia vreau să produc o schimbare vizibilă, care să se observe la nivelul mentalității și al formării noii generații.

Nu lucrez nici pentru alții, dar nici pentru mine. Lucrez pentru comunitate, lucrez pentru un viitor alături de alți tineri cu aceeași viziune.

“Văd în tineri viitorul!”

Cineva mi-a spus că nu văd bine, poate că o fi adevărat, nu oi vedea eu bine, dar dacă stăm și ne gândim și Ludwig Van Beethoven era surd, dar era compozitor, iar Christy Brown avea paralizie cerebrală, dar asta nu l-a împiedicat să fie un pictor și un poet desăvârșit. Poate că nu văd bine deoarece sunt un vizionar.

Dacă este să iubesc ceva, acel ceva ar fi reprezentat de noua generație, tinerii de pretutindeni.

De ce?

Pentru că sunt uimitori, creativi și ambițioși, societatea având din ce în ce mai mare nevoie de astfel de persoane, care să fie motorul comunității.

Fiind un vizionar, pot spune cu tărie că lumea va trece printr-un proces de transformare major, care va produce o îmbunătățire a calității vieții pe Terra, deoarece societatea se află la apogeu datorită mediului de business.

Autor: Boțoroga Cosmin-Alin, Facultatea de Management, Academia de Studii Economice din București